Monday, 14 December 2009

My New Weird Hair

last posted i said i rebonding my hair .
T^T
1 word can say : ugly & wadak
aiksss . got a bit regret .

话说今日
我同 DEAR 食完早餐
我地港好咗要去洗车
今日我食麻辣伊面
好食。正

等搁个印度人洗车时候真系好闷
洗元我地就返屋企
今日过得好平凡
没咩事发生
几系我地油老告
黎排成日老告
系我太大小姐
成日发脾气
对唔住
我好唔开心
点解唔开心?
我无资格唔开心



好鬼辣


头发好短咗


好晒
我开不到眼








开始洗





好甜


上次跌倒的黑青


头先爹地那卑我吃得
boubou hou gaga !!



END

No comments: